top of page
Reportage_250222_265.jpg

toolkit

Handige documenten vanuit mijn boek "in 10 stappen beter bellen"

om te gebruiken tijdens je belmomenten

Reportage_250222_297.jpg

PDF's voor tijdens jouw belmomenten

Als je mijn boek gelezen hebt, heb je inzicht gekregen in jouw eigen kernwaarden. Je weet wat je komt brengen en wat jou uniek maakt. Met deze informatie weet je kort en kernachtig het gesprek te openen zodat je jouw potentiële klant nieuwsgierig maakt om verder met jou in gesprek te gaan. Je hebt geleerd om met de juiste vragen de behoefte van je klant te achterhalen en hierop in te spelen. Om je hierbij te helpen, heb ik de Acquisitiewijzer en Acquisitie Scorekaart voor je gemaakt. Die kun je hieronder direct downloaden.

ACQUISITIEWIJZER

ACQUISITIE SCOREKAART

Inspiratievideo's

Voor nog meer inzichten en inspiratie naast mijn boek "in 10 stappen beter bellen", heb ik acquisitietips opgenomen in onderstaande inspiratievideo's. Doe er je voordeel mee en bekijk ze snel!

In video 1 heb ik voor jou 5 TIPS opgenomen om sneller en makkelijker langs de receptie te komen:

​

Tip 1: Hoe kom je zo snel en effectief mogelijk bij de juiste persoon?

Tip 2: Hoe ga je om met de vraag: "Hebben jullie al eerder contact gehad?"

Tip 3: Hoe haal je zoveel mogelijk informatie uit de persoon die je aan de telefoon hebt?

Tip 4: Wat zeg je als er gevraagd wordt om een e-mail te sturen?

tip 5: Hoe laat je de receptie voor je werken. Soms heb je ze nodig om verder te komen in een organisatie. Hoe maak je ze belangrijk en hoe vraag je om hulp?
 

Inspiratievideo's

Inspiratievideo's

Inspiratievideo's
Hoe kom je langs de receptie?

Hoe kom je langs de receptie?

09:48
bottom of page