DIENSTEN



Sales Coaching
Ik verzorg sales- en communicatie-trainingen voor binnen- en buitendienst, klantenservice en frontoffice. Omdat zij dagelijks contact met klanten per e-mail of telefoon hebben, gaan ze werken aan een doeltreffende gespreksopening, leren ze goed luisteren en de juiste vragen stellen. Ze gaan kijken naar verschillende gedragstypes en communicatiestijlen. Er wordt aandacht besteed aan urgentiebepaling, verwachtings-management en het professioneel afsluiten van klantcontact. Ik word blij als een team met de juiste energie aan de slag gaat en er met plezier veel rendement behaald wordt.
Acquisitie Training
Sinds 2006 help ik veel accountmanagers en salesteams op enthousiaste en doelgerichte wijze bij het verbeteren van de belresultaten.
Ik help bij het vinden van de beste salespitch en ik leer hoe men USP's succesvol in kan zetten. Ik train medewerkers op gesprekstechnieken, zodat ze bezwaren kunnen weerleggen en meester worden in het stellen van goede vragen.
Ik zorg ervoor dat het team met goede energie en het juiste doel aan de slag gaat, zodat het met veel plezier maximaal rendement gaat behalen.
Acquisitiepiramide
.png)
Hospitality Training
Wat wil je dat klanten ervaren vanaf het moment dat ze je winkel binnenstappen,
totdat ze naar buiten gaan?
Hospitality is veel meer dan alleen iemand vriendelijk te woord staan. Het gaat over mensen. En mensen hebben wensen, behoeften en verwachtingen. In de training leer ik je hoe je deze kunt overtreffen.
Wil jij werken aan gastvrijheid en klanten welkom laten voelen door een optimale beleving te realiseren? Let's go for it!
In een ochtend neem ik je team mee in de belevingswereld van de klant. Ik leer ze
gedragstypes herkennen, goede vragen stellen en een verkoop professioneel af sluiten, zodat iedere klant een reden heeft om terug te komen.
Heb jij zin in een energieke en creatieve ochtend waarbij bewustwording centraal staat met als doel bewust en vaardig personeel, hogere omzet en tevreden klanten?